ככל שמתבגרים הקולגן והאלסטין, הנחשבים למבנה התמיכה של העור מתרופפים וזאת גם הסיבה לכך שהעור הבוגר נעשה פחות אלסטי.

מצד אחד, העור בגיל הבוגר ממשיך לגדול ולהתרחב ומצד שני מתמעטים בדרמיס תאי השומן. במקביל, שרירי הפנים מאבדים את צורתם ואת הטונוס שלהם, המולקולות האחראיות על שמירת המים בעור והמעניקות לו טקסטורה אחידה מתבלות אף הן עם הגיל ולא מוחלפות באחרות והמראה הכללי נעשה בוגר, עייף ונפול.

פירוש המונח אנטי איג’ינג הוא עיכוב תהליך ההזדקנות. כדי לשמור על הקיים ואף לשפר, החיפוש המתמיד לעיכוב ההזדקנות – אנטי איג’ינג, הצליח להביא מספר בשורות הנותנות מענה אפקטיבי לתופעה המטרידה רבים והיא – הצערה וחידוש העור ובעיקר עור הפנים.

ההזדקנות של העור מורכבת ממספר תהליכים המשולבים זה בזה, הכוללים צניחת רקמות כתוצאה מירידה בקצב התחדשות התאים, מהתמעטות סיבי הקולגן והאלסטין, אובדן הלחות וירידה בכמות השומן וחומרי המילוי כמו חומצה היאלורונית.

קולגן הינו חלבון אשר מתחבר ותומך ברקמות הגוף – כגון: העור, העצמות, הגידים, השרירים והסחוס. הוא תומך גם באיברים הפנימיים ונוכח גם בשיניים. בגוף האדם קיימים יותר מ – 25 סוגי קולגן.

עם עליית הגיל, קצב פירוק הקולגן גובר על קצב יצירתו ולכן ניתן באמצעות שיטות חדשניות “לעודד” את הגוף ליצירתו וע”י כך לחדש את מראה העור.

טכנולוגיית RF (גלי רדיו) פועלת באמצעות מעבר זרם חשמלי בין שתי אלקטרודות אשר גורם להתחממות מבוקרת של הרקמה והמהווה גירוי להתחדשות הקולגן. טיפול הנועד למתיחת העור ושיפור מרקמו בצורה לא פולשנית ובזמן קצר.

מתיחת העור ללא ניתוח אינו תהליך חודרני, אלא מיועד למתיחה או הרמה של עור רפוי/ירוד/מקומט. מתיחת העור מבוססת על העובדה שחימום עמוק של רקמות העור גורם להתכווצות מיידית של הקולגן והתהוות ויצירה של קולגן ואלסטין חדשים תוך פרק זמן קצר. התוצאות באות לידי ביטוי בעור מוצק ומתוח.

מתיחת העור אינה דורשת זמן החלמה משמעותי ומיד בסיום הטיפול אפשר להמשיך באורך חיים רגיל. לאחר הטיפול ייתכן והעור יהיה מעט אדמומי. 

לקביעת ייעוץ מקצועי חינם חייגו 04-836-36-72